im not even sorry for you


två bilder jag tog idag.

Jag förstår inte ens varför jag ödslar min tid på att sitta här när jag istället kan göra något vettigt. Aja, det är ju trots allt fredag! Veckans största chill-dag.. entligt mig. Även favoritdagen. Hoho. Nåväl. Har inte gjort så mycket. (blivit sådär känslosam över att ingen harry potter film väntar på mig i år och sedan stalkat alla skådespelare) Haha. Helgen är iallafall fullspäckat. Planerat plugg hela tiden. Biologi och matte. Prov på båda nästa vecka. Va postiv. Efter att jag fick reda på resultatet på so:n idag har jag bara blivit mer motiverad till allt! Kom igen, ALL IN tills det blir lov. Låter som en bra idé. Awesome! Nu ska jag borsta tänderna sådär jätte noggrannt som jag börjar göra de senaste fyra veckorna (tandläkaren snart, åhh) och sedan läsa några kapitel i en bra bok innan jag går och lägger mig. Tack för kommentaren föresten Mariam. You've always given me support, thanks for always believing in me. #Broo. Nåja. C'YA

Kommentarer
Postat av: MariamBaker

Alltid bror! <3

2012-03-17 @ 21:53:10
URL: http://fiftyfifty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0