love them all the same




jag idag efter skolan, lika glad som vanligt

Tränade i två timmar i gymmet och tog för en liten stund sen en lång varm dusch. Nu när det inte är så mycket i skolan som det har varit de två senaste veckorna ska jag börja träna som vanligt igen. Gick faktiskt väldigt bra. Back on track. Wuhu! Nåja. Skolan idag var slapp. Hade ju föresten biologiprov. Svarade på några frågor och sedan skulle jag svara på en sån här fråga som man måste tänka extra mycket. Kändes som om det inte gick så bra och så sa han när han träffade mig igen att jag fick MVG. Ahh, vad glad jag blev. Sen kom han senare på att han hade glömt att ge mig två saker som skulle vara med på provet. Så kommer bara ha muntligt imorgon tror jag. Hoppas hoppas jag får mvg i slutbetyg. Kämpat så mycket. Hade iallafall tänkt be nu och sedan se vad köket har att erbjuda. LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0