physics


FEBRUARI

Har inte gjort så mycket idag förutom att ha pluggat fysik och kollat på lite av pretty little liars. Har tagit en paus nu bara för att jag vill kolla på smash som börjar strax. Repris av det första avsnittet som kom i måndags! Annars då. Studiedag imorrn och på tisdag och det sitter inte ett dugg fel. Dock blir det rätt så mycket plugg. Nåja. Har planerat att va med några buddies imorgon eftermiddag/kväll. Hoppas bara mitt bankkort kommer med på posten imorgon. Annars kommer hela min söndag gå åt fysikplugg. Lovely. Eller? Haha. Kan heller inte fatta att det är mars. Helt sjukt. Snart går jag ut nian. Tiden går för snabbt nuförtiden. Mad times.  SO LONG

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet! väldigt skönt att vi inte blev skadade!

2012-03-04 @ 18:49:49
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0