ten 10 tio


jag skrattar hela tiden. Älskar att skratta, älskar att se folk le. Sällan ledsen osv
heartbeat, where the story ends och over my head är mina tre favoritlåtar med the fray. Åhh vad bäst.
hatar hatar hatar geografi. Awesome att det är just det vi håller på med so:n just nu..
får jag inte jobb inom något som har med vård att göra kommer jag verkligen ge upp.
jag älskar att fotografera, känslan och sedan resultatet. absolutely amazing.
greys anatomy, 90210, vampire diaries, PLL och one tree hill är mina favoritserier.
har en crush på Tom felton
älskar att chilla. Relaxa and do nothing. Awesome
Planerar aldrig något. Förutom typ: Imorrn måste jag plugga. tex vissa av mina kompisar, dem planerar vem dem ska va med nästa vecka tex. Haha, döör.jag gör allt spontant.
#1DFactspourlesnouvellesDirectionators trendar på twitter just nu och jag skriver jättemånga tweets och funderar på att dö eftersom jag kan inte andas pga att jag skrattar så högt. Haha, det betyder iallafall "fakta om 1D till nya directionators" Haha, kan inte andas.


Kommentarer
Postat av: A I S H A

Hellu! ♥ Ska ha frågestund i bloggen idag. Så du kanske vill slänga in en liten kommentar? Kommer vara ärlig med exakt ALLT. Och så får du länk också, glöm inte det.

Jag har också gjort om min bloggdesign så vad tycker du om den? Din vart sjut fin iallafall!

puss,♥

2012-03-17 @ 15:58:24
URL: http://aishaslife.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0