cause I will be 2 steps behind


- älskar denna bild. Tagen sommaren 2011, holland -

Lyckades hitta den andra datorn. Haha, men sitter fortfarande vid mammas. Finns jättemånga bilder här som jag vill ha i den andra datorn så håller på och fixar lite med det och kameran för tillfället. Annars då. Jag funderar på att dynga (heter det ens så.. Haha, fult ord) inatt. Sitta och plugga och bara chilla. Ja, jag tror nog jag ska göra det! Eh wuhuu. Vill föresten dra någonstans i sommar, det skulle sitta fint! Min syrra ska dra till London och jag får hänga med om jag vill.. låter ju inte fel. We'll see. Holland 2011 med mum och sis var helt amazing! Lite svårslaget. Hehe. SO LONG


Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh vilken fin header :)

2012-03-18 @ 11:34:36
URL: http://linneawennerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0