all the right friends and all right places


början av 2012

Kan inte fatta att det redan har gått mer än två månader av 2010. Var det inte nyår nyss? Ahh, jag får lite panik. Snart går jag ut nian, människor jag träffat nästan varje dag i tre år kommer jag inte träffa längre. Hoppas tiden inte går så snabbt. Det är redan femtonde mars. (!!) Nåja. Det har iallafall varit en bra början på året! Skolan idag var helt okej. Jag och mina kompisar snackade engeliska hela eftermiddagen bara-för-att. Haha, lite kul. Kom från skolan för två timmar, stack ut och fotade lite och sen har jag tvättat lite kläder och chillat. Hade tänkt dra till tvättstugan nu och strax börjar greys som jag inte tänker missa. Ikväll hade jag tänkt ta tag i lite plugg. LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0