the fighter said i know i know i know



Lovade mig själv för tre timmar sen att jag skulle städa mitt rum. Har självklart inte ens börjat. Gick ut förut med pappa och hämtade min cykel som äntligen är fixad. Har inte cyklat på den cykel sedan i somras. Haha. Sen var jag ute lite i det fina vädret. Annars då. Sitter i vardagsrummet och lyssnar fortfarande på The frays nya album. Har lust att baka något också. Är inte sugen eller så, skulle bara va kul och baka. Det var ett tag sist! De senaste gångerna när jag bakat har jag bara gjort kladdkaka bara för att jag har varit sugen. Nu vill jag bara baka för skojs skull. Haha. Vad snackar jag ens om. Cyklar och mat? Haha. We'll see. Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0