you didn't know this about me


bild tagen idag :)

10 saker om mig

1/3 av mina största drömmar är ett rädda någons liv.
Twitter är den första sidan jag går in på när jag sitter vid datorn.
Pasta och köttfärsås är min favoriträtt.
Har haft eksem sedans jag var sju år.
Tycker att J.k rowling är den smartaste kvinnan i världen.
Jag hatar att ha något massa andra har. Spelar ingen roll hur snyggt det är eller så. Skulle tex aldrig köpa en iphone.
Brukar hata att folk går in i mitt rum så brukar alltid låsa det. Gjort det i två år nu varje dag.
Sommaren 2010 var den bästa sommaren i mitt liv. (bara för att jag läste harry p för första gången)
Brukar alltid tro det bästa om folk.
Jag gör alltid saker man bör inte gör. Som tex att kolla in i solen och räkna 10 jättesnabbt, sen att cykla utan händer ner för en brant backe när det är jättemörkt och blåsigt ute samtidigt som jag blundar. Och att ha högsta volym på min Tv och räkna till 15. Sjukt. Måste-sluta. Försöker åtminstone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0