16:05



jag tidigare idag. happy!

Precis hemkommen från mosken som jag var i ungefär 1,5 timme som alla andra lördagar. Helt okej. Sedan har jag inte gjort något vettigt hittils denna lördag. Fotat lite och blivit smått irriterad över det faktum att det fortfarande är regn. Åhh. Annars då. Kort sagt så såg min dag ut såhär igår : Skola - hemspråk - hemma i 40 minuter - barnvaktning i nästan tre timmar. Jobbet gick helt okej, barnen lyssnar på mig och det är två gånger till sen är det slut tror jag. Tiden går lite för snabbt. Men det är rätt så kul! Annars kände jag att det inte var någon idé att blogga igår när jag inte ens hade bilder. Har knappt fotograferat på sistone. Ska ju inte direkt säga att vädret inspirerar mig. Hehe. Nu: vampire diaries.


Kommentarer
Postat av: Moa

sv: åh tack så mycket :)

2012-05-12 @ 16:28:54
URL: http://cameraaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0