batman the dark night and a cup of tea



Ed sheeran + lite te gjorde så att jag orkade plugga lite förut...

Jag har ingen aning om vad jag har gjort sedans kl 7 då jag tittade färdigt på Gossip girl, (som förövrigt var grym) Har lagt mitt huvud på mitt skrivbord och bara tagit djupa andetag. Min röst är hes, måste snyta mig konstant och kan inte andas som normalt.. Inte för att nämna att jag har väldigt ont på mitt högra hand. Tror jag har blivit stucken av flugor eller något, ellr så är det mitt eksem! Jag tror att det är mitt ekse för jag kutar alltid när jag ser något litet flyga.. Men jag klagar inte. Det finns folk som inte har ett ben eller en hand. Så jag är tacksam över att jag bara är förkyld. Annars då. Hittade min uppsats på datorn!! Kan inte fatta det. Skulle lämna in en uppsats i fredags och jag var bokstavligt klar fredagsmorgonen, men sen när jag var i skolan hittade jag den inte. Letade jättelänge på laptopen och det slutade med att jag inte lämna in den i tid. Blev så arg och ledsen, och nu hittar jag den helt randomt. Åhh gud. Har bara avslutet kvar nu, lyckades skriva lite sen försvann min ork. Imorgon är det skola, drar antagligen om jag mår bättre annars stannar jag hemma. Nu ska jag göra mig mitt tredje kopp te för dagen och sedan sitta och kolla lite på Batmam, grym film! Stänger av datorn. PEACE

Kommentarer
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Godnatt och sov gott!

Önskar dig en bra start på nya veckan :D KRAM!!!

2012-05-28 @ 00:13:06
URL: http://mooollys.se
Postat av: jennifer

Du kanske har pollenallergi! tror nästan alla har det dehär året...

2012-05-28 @ 09:15:34
URL: http://sundstromj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0