cause im tired of the games


Jag i helgen. :)

Skolan rullade på som vanligt idag. Slutade 15:20 sedan bestämde jag mig för att dra till mammas affär för att kolla läget. Chillade med henne en stund, snackade sen käkade jag pizza som pappa hade köpt och lite godis. sen stack jag till gymmet. Haha. Lite onödigt men skolmaten idag var inget vidare. Körde rätt så tufft idag. Var en timme på språngbandet och avslutade sedan med en halvtimmes styrka. Wicked! Kom hem halv sju ungefär och har tagit mig en dusch och så. Ska städa mitt rum lite nu sen ska mamma fläta mitt hår. Haha. Orkar verkligen inte ta hand om det så har alltid flätor i en vecka sen tvättar jag det noga sen flätar mamma igen. Jätte fräsht! Nåja. LATER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0