vanilla




Cyklade ner till Ikano huset förut för att lämna ett par byxor som jag köpt för ett tag sen och som hade gått sönder. Hade inte kvittot kvar så jag trodde att dem skulle säga att jag inte fick byta till något annat eller så. Men jag fick ett presentkort på summan byxorna var på istället! Hur bra som helst! Köpte även vanilj te, efterlängtat. Har fått mer ont i halsen också, orkade knappt cykla förut och för att göra det hela ännu bättre är jag väldigt förkyld. Inte kul.. Har iallafall den senaste 1,5 timmen suttit i vardagsrummet med lillasyster. Har försökt hjälpa henne med hennes koran läxa, det går litee segt men jag kan ju förstå henne, det är ju på arabiska. Hehe. To be continue later, för nu är det lunch dags. Hungrig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0