chemistry chem[i]s[try] chemistry




allt man behöver för en plugg-eftermiddag/kväll. One direction och lite gott... :)

Har pluggat kemi ett tag nu. Dock "chill-pluggade" jag den första timmen. Dvs, stack till köket, drack vatten, kom till mitt rum, pluggade, fjantade mig, pluggade och åt kakor och chips jag fick samt några skedar kladdkaka, var så sugen på det och min syrra hade gjort det men det var ägg i men jag åt lite ändå. Haha, fetto. Brukar drabbas oftast men eftersom jag inte åt så mycket nu så hoppas jag inte mitt ansikte ser ut som en kyckling imorgon. Haha, verkligen fetto-varning. Äter något jag är allergisk mot bara för att jag är sugen på det. Illa. Sen satte jag på favoritbandet (one directions röster är de enda artister som jag kan lyssna på och samtidigt vara koncentrerad. BÄST) och började sedan jag plugga väldigt intensivt. Sjukt motvierad och kemi kan vara ett jobbigt, men roligt ämne ibland men eftersom jag läste igenom allt så fattar jag "grunden", dock är det några till småsaker jag måste plugga på! Tog en liteen paus för fem minuter sen, ska strax sätta igång igen. :) Annars då. Tog ut en kycklingfilé förut när jag kom hem från skolan, eftersom jag var hungrig och nu är jag jättemätt efter det onyttiga jag ätit och mamma säger att jag måste laga det annars förstörs det. Jag är inte ens hungrig och jag måste plugga. Jag ger mig själv en applåd... SEYA LATER

Föresten, coolt att jag nyss märkte att det finns I TRY i chemistry.. wicked!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0