dance with me tonight


handsomehandsomehandsome

Gick till skolan imorse, mådde betydligt mycket bättre än igår. Det rullade på. Hade nationella prov i engeliska som jag missade förra veckan. Det var skrivings delen. Man skulle skriva om något som betyder mycket i ens liv och varför. Skrev om fotografering och jag blev väldigt nöjd! Slutade vid två, sen hade jag somaliska halv fyra. Råkade dock komma lite försent för chillade för länge i bibblan. Haha. Kom hem för en stund sen och jag ska nu iväg till jobbet för att barnvakta. Lite sjukt att det är fredag föresten. Redan helg?! Klagar iallafall inte. Nu måste jag dra. Väldigt tacksam över att jobbet ligger nära mig. Peace,peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0