desperate housewives


förra veckan.

Sitter just nu på golvet på vår gröna matta i vardagsrummet medans mamma sitter på soffan och flätar mitt hår. Äntligen! Hon har de senaste dagarna inte haft tid men nuså! Cheers. Kollar även på desperate housewives. Lite synd att jag missade den första kvarten men jag klagar inte. Hittils är den jättebra. Senare, hade jag tänkt skriva lite på min uppsats samt plugga lite. Nåja. Back to desperate. :)

Föresten, jag har raderat några eller okej typ 5-6 inlägg från förra veckan. Jag hade nästan ingen blogglust då och nu när jag tittade tillbaka och läste vissa inlägg tyckte jag dom sög. Haha. Nu är iallafall bloggsuget tillbaka! Ska inte radera denna blogg som jag har tänkt på att göra bara för att jag var orolig över en grej som jag längre inte bryr mig om, det var en rätt så stor anledning till varför det var tråkiga inlägg = ingen blogglust. Men nuså. Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0