you're killing me now


Har de senaste timmarna städat en stor del av huset. Satte igång med köket först det och blev inte klar förns en halvtimme sen. Därefter en av toaletterna och vardagsrummet. Det tog mer än två timmar att städa i köket! Rensade kylskåpet, sorterade maten, diskade allt, städade alla skåp och så vidare. Det glänser, verkligen. Nu ser iallafall allt rätt så rent ut. Måste ta tag i mitt rum samt boka tvättstugan men det gör jag inte just nu, helt slut. Tog en dusch för en liten stund sedan och nu sitter jag i vardagsrummet och chillar lite med unga läkare i bakgrunden. Annars då. Har jätteont i halsen och om 19 dagar går jag ut nian. Sorligt sorligt. LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0