grateful for every little thing


jag idag - glad glad glad.

Det är så många här i världen som tar saker för givet, eller som inte uppskattar det. Jag har haft eksem sedans jag var sju och ibland kan jag få utslag i ansiktet och det kan vara i flera dagar. De senaste dagarna har det varit så, har haft så ont i mina armar och ansikte. Sen igår gick det över. Finner inga ord över hur tacksam jag är. Småsaker som det gör mig så glad! Inte bara över det utan även min hälsa, mina föräldrar, syskon och allt möjligt. Det finns ingen dag då jag inte tackar mina föräldrar. För allt möjligt dem gjort för mig, hur dem stöttar mig genom allt. Samt mina sanna kompisar. (Mariam tex, känn dig träffad) Jag är så tacksam över att jag lärde känna henne. Så himla supportive (kommer inte på det svenska ordet) Funnit en kompis för livet. Jag är tacksam över att jag har en kamera, en säng, en kylskåp full med mat och speciellt.. så bra människor omkring mig. Tackar gud för varenda lilla grej. Jag tänker alltid på vad jag skulle göra om mina föräldrar dog imorrn (hemskt jag vet) Därför ser jag till att hälsa på dem varje dag, prata med dem, be om råd och allt möjligt. För man vet aldrig när dem är borta. Never take anything for granted! Nu ska jag stänga av datorn och zappa mellan alla tv-kanaler. Cheers for life.


Kommentarer
Postat av: Mariam the boss

Haha du är bara fööör underbar Fardus. Allah gav mig något riktigt värdefullt i denna värld. Han gav mig en ovärderlig vän. Jag tackar Allah dag och natt för din existens. Bättre än dig finns ente! Och nej vi pratar inte om denna känslosamma kommentar i skolan, okej? Haha tycker sådant är pinsamt att prata om :3

2012-05-12 @ 22:38:28
Postat av: Anonym

hahhahha, detsamma kompis! ahaaahha nee, tycker också det hahahaha

2012-05-13 @ 11:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0