hard workout


jag förut utanför huset, väldigt glad och smått död efter träningen...

Väldigt bra och rolig skoldag idag även fast schemat vi har på tisdagar inte är så bra. Nåja. Efter skolan stack jag ner till bibblan och fick lite kemi gjort. Pluggade där en stund till provet jag har på torsdag, gick bra! Köpte även karameller med choklad för jag var så hungrig...sen stack jag till gymmet. Inte så smart. Men det gör inget för fasen vilken hård träning det blev! Tror jag bräne varje karamell och lite till. Var med på ett dans pass och det var så sjukt kul! Var även med förra veckan. Rätt så svår koreografi men jag lärde mig och efteråt så var verkligen min t-shirts baksida full av svett. Haha, sedan körde jag styrka i en halvtimme. Tog precis en dusch och jag ska nu be och sedan käka. LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0