I know there's good times behind that pain



Gick upp vid tolv idag och jag har de två senaste timmarna bara segat här. Haha, men sånt är okej ibland. Tog tag i mitt liv nyss och har borstat tänderna och bytt om från pyjamas till chill kläder. Hade iallafall idag tänkt kolla på film, plugga och dra ut till skogen och springa femman. Har cooper test på måndag så vill vara lite förberedd. Kan ioförsig dra till gymmet men där måste jag själv bestämma vilken takt jag springer i, så tänkte det skulle bli bättre om jag gick ut och sprang eftersom jag då kan se hur mycket jag orkar. Lovade även min kusin att jag skulle besöka henne den här helgen men det får bli imorgon, måste plugga mycket idag. Ska nog sätta igång nu. LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0