i never thought it would be easy




Efter många timmars sömn klev jag upp för en liten stund sedan. Mamma frågade mig imorse om hon skulle sjukanmäla mig och jag sa att hon lika gära kunde göra det eftersom jag säkert ändå skulle gått ut hela tiden  för att snyta mig. Hehe. Annars mår faktiskt bättre än igår. Är bara jätteförkyld nu men jag har längre inte ont i min hals vilket är goda nyheter! Toppen. Tror heller inte jag kommer missa särskilt mycket i skolan idag eftersom vi hade en lektion sen skulle vi dra till ungdomsmottagningen idag på eftermiddagen och så hade vi kompledigt genom att börja 12.. Najs för mina klasskamrater! Nåja. Ska fixa lite frukost nu. Laterrr


Kommentarer
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Tack :) vad gör du?

2012-05-28 @ 13:40:02
URL: http://mooollys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0