i wish you were a stranger I could disengage



Kom hem från skolan för drygt en timma sedan och jag har sedans dess latat mig i soffan i vardagsrummet. Väntade på att få laptopen av min syrra som skrev en uppsats och jag fick den precis! Hade tänkt skriva på min uppsats till sju ungefär. Annars då. Hade en väldigt väldigt bra skoldag idag. Känt mig så omotiverad de senaste veckorna men när min mentor idag sa: Nu kör vi järnet sen tar vi sommarlov är jag lika motiverad och peppad som jag var första terminen. Kämpa kämpa! All in. Hade cooper test förut också. Stack ner till lingvallen och sprang 6.5 varv i det varma vädret. Jag är rätt så nöjd över min tid, jag gjorde mitt allra bästa. Tackar gud att engeliskan blev inställd. Hehe. Annars tänkte jag igår jättemycket på att ta bort min blogg. Älskar att blogga så skulle troligtvis skaffa mig en ny, men jag vet inte. Har knappt fotograferat på två veckor nu pg.a så mycket i skolan så det är kanske därför lusten är borta?! Får se. Följer magkänslan. Hehe. Nu ska jag sätta på The fray och sedan börja skriva. ALL IN sen tar vi sommarlov! Låter utmärkt entligt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0