keep on writing


Har de senaste timmarna inte gjort så mycket. Gäspat en hel del och FÖRSÖKT fortsätta skriva på min uppsats. Ska bara skriva om fyra saker sen är jag klar. Ger mig själv en applåd för att inte ens har hunnit skriva en halv sida ännu. Och jag vet att jag inte kommer lägga mig förns detta är klart, så jag bör nog börja. Kunde ha gjort det för 2 timmar sen men eftersom jag ska börja skriva om något helt annat just nu, och det är alltid början som är svårast för mig att skriva så har det tagit ett tag för jag har funderart på hur jag ska börja. Haha, bör nog komma på något snart.. Annars är det fysik prov nästa vecka därefter tror jag att det är klart i skolan! Kämpa kämpa kämpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0