lets run away now



/ väldigt dåliga bilder av hur jag har och går runt idag... :)


Är så himla hungrig för tillfället. Mamma bad mig köpa glass till min sjuka lillasyster så köpte bara glass för två personer för en stund sedan och den är redan slut nu! Jag åt det mesta utav det för jag är och var så  jäkla hungrig. Åt frukost för kanske 9 timmar sen. Sjukt. Haha. Måste dra ner till willys igen strax och köpa glass annars är jag nog lite dryg till resten av min familj. Haha. Dra till mataffären 2 ggr.. fetto! Annars då. Kollat på ett kick-ass avnitt av TVD och lyssnat på musik på youtube eftersom spotify vägrar fungera.. Igen. What to doo. Nåja. Ska se till att min syster inte hostar upp all sin glass nu och sen ska jag nog dra och köpa glass igen. Haha. Imorgon hade jag tänkt ta en runda till Ikano eller stan och sedan träna på eftermiddagen! Har även diskuterat med mina fina föräldrar om att måla om mitt rum. Det kommer bli av snart! Måste bara hitta någon dag då dem kan hjälpa mig, eftersom jag tydligen inte klarar av att göra det själv. (host.. mamma host) Haha. C'YA LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0