mondays is not that bad after all




gick runt såhär idag, märkte precis att allt jag hade på mig hade något blått på sig.. cheers for blue. Haha.

Måndag: check! Bra skoldag faktiskt. Förutom att jag råkade försova mig. Lyckades komma lite försent till fysiken. Åhh. Men sånt händer väl ibland. Sen så bad mig mamma att jag skulle hämta lillasyster när hon hade slutat och ta henne till hennes affär. Så hon slutade 12 och jag skulle försöka cykla med henne till mammas affär och sedan cykla tillbaks innan 20 över, då min lektion började. Hon har precis fått en cykel så det gick lite segt men hon var duktig så. Slutade med att jag kom fem (!!) minuter försent till slöjden. Suger lite.  Hade även idrott idag, valde att ta intervallsträning istället för att springa 2.5 km. Skulle springa runt 4 koner nästan det snabbaste man kunde, vilket var 100 meter och man skulle göra det 1 minut och 30 sek. Sen paus. Körde det 6 grr och fasen vad jobbigt det var sista. Nåja, det gick bra. Sen hade vi engeliska. Soft. Kom hem för för typ 25 minuter sedan och bad precis. Tänkte fixa lite mellanmål och sedan skriva på min so uppsats. Låter bra! Haha, första gången jag skriver en detaljerad skoldag föresten, men den var rätt så bra. Peace,peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0