my room




tre bilder jag tog förut. Nu ser mitt rum ut såhär. Har dock moppat golvet och tagit bort skydd-grejerna som är på golvet och sängen.

Har länge velat måla om mitt rum så mamma hade köpt två hinkar vitt färg för några dagar sen och idag hade jag och pappa bestämt att måla det. Sen när det vi nästan är klara och det är jätteelite kvar att måla så tar färgen slut. Så pappa bestämmer sig för att dra och köpa nytt färg. Vad händer? Haha, affären säger att det är slut och att dem inte kommer få det förns nästa vecka! Haha. Dog lite. Men jag antar att vi gör det då, annars är jätte jätte nöjd! Cheers. Har nu moppat golvet + dammsugat och ska snart lägga in min tv, skrivbord och så i mitt rum. Sen ska jag ta mig en efterlängtad dusch. Åhh, vad skönt. Hade tänkt dra till gymmet förut men skiter i det, måste ta tag i detta först. Har iallafall bestämt vilka dagar som jag ska träna. Mån - tis - tors och söndagar på förmiddagen. Awesome! L-l-later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0