nikon 1 j1


bild: google.

När jag fick intresset för fotografi, vilket var sommaren 2012.. bestämde jag mig för att köpa mig en systemkamera när jag har blivit lite bättre på att ta bilder och inte längre är nybörjare. Nu, två år senare med ett stort intresse för fotografi som växer för varje dag har jag bestämt mig för att köpa en under 2012. Tänkte först en Nikon eller Canon systemkamera. Enda problemet är att dem är rätt så stora. SEN såg jag nikon 1 j1 på reklam. Sökte lite på internet sen för att kolla lite och den verkar vara p e r f e kt. En nikon, inte så stor och så är den en systemkamera som är tusen gåner bättre än digitalkameror (som jag har just nu.) Trodde först inte det för att den såg så liten ut, men den är det. En inte stor, nikon systemkamera. Hur grymt?! Den är ju helt perfekt! Utsidan är hur snygg som helst också. Redan bestämt mig för att köpa den i vitt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0