no questions cross your mind



foto-jag

Fysik-provet - check! Absolutely amazing. Sen rullade lektionerna på. Slutade 14:40 men stannade till skolan en stund. Haha. Skulle fixa en grej på läxhjälpen. Sen så snacka jag med min mentor i typ en kvart. Det är han som håller i det hela. Blev först chokad eftersom jag verkligen inte gillar honom, eftersom han gör så att jag inte förstår något på matten men vi snackade om betyg och matte i gymnasiet. Haha. Skönt att få lämna skolan och veta att han inte tror jag ogillar honom, vilket han trodde förut. Haha. Han är faktiskt en lärare som vill sina elevers bästa, vilket jag tycker är väldigt bra även fast han jag tex inte fattar något av vad han säger. Haha. Sen cyklade jag hem. Kom hem för ett tag sedan och nu ska jag bara softa och sedan plugga lite. Har INGET efter imorgon. Lycka?! LYCKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0