official done



jag förut under en av mina plugg pauser där jag tog ego bilder... Haha.


KLAR! Jag har sedans 14:00 till halv fem suttit i mitt rum och försökt avsluta min uppsats så bra som möjligt. Sen tog jag laptopen in i köket och jag har sedans dess fixat lite mer med den med hjälp av min syster som är (även fast jag inte vill erkänna det, hehe..) KUNG på att skriva. Nu, efter ett tag är jag klar! Gick faktiskt inte in på facebook eller något annat en enda gång vilket är ovanligt för mig. Hehe. Tog dock typ andas-pauser då jag vandrade runt i huset. Haha. KÄMPA. Suger ju lite att jag bara kommer få G, men jag ska lämna in den och veta att jag är hur nöjd som helst och även att jag gjort mitt bästa! Nu ska jag resten av min pluggfria kväll chilla. LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0