orientering avklarat


jag och bästa ida i mitten av april.



Sitter i vardagsrummet med fötterna på bordet och chillar just nu. Hade somsag torientering i vidingsjö imorse. Pappa lyckades hitta dit, så fick skjuts. Sen var det bara att sätta igång. Körde tillsamans med ida och vilken teamwork vi hade! Helt grymma. Sprang uppför backar i stekhett värme och peppade varann hela tiden. Helt awesome. Vi råkade springa förbi en kontroll så missade bara en. Nåja. Skönt att få det avklarat. Kom hem för ett tag sedan och har hunnit duscha och sitta här. Hehe. Min lektion börjar inte förns om en liten stund så jag ska fixa något käk och sen byta om. Ville inte dricka eller äta något imorse eftersom jag får alltid håll så himla lätt så det första jag gjorde när jag kom hem förut var att dricka jättemycket vatten. Lite törstig. Haha. LATER

Kommentarer
Postat av: louise

tack du!!

2012-05-07 @ 15:25:29
URL: http://lllouiiiseee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0