studiedag



- två randoms som togs för en stund sedan -

Blev lite besviken när jag kollade ut genom fönstret imorse. Regn på marken och himlen är bara grå och ful. Haha. Får hoppas att det på något sätt blir varmare på eftermiddagen sen. Ledig från skolan idag vilket resulterade i att jag inte gick upp förns lite innan elva förut. Cheers. Har inga planer för min lediga dag förutom att träffa några kompisar sen. Vi hade tänkt ta en fika och titta runt lite i stan. Får se hur det blir. Annars då. Snart är det sommar och jag kan verkligen inte fatta hur snabbt de senaste fyra månaderna har gått. Sjukt. Kommer självklart bli tråkigt att lämna min skola och även kompisar som jag gått tillsamans med i tre åt, men jag är ändå taggad på att börja på en ny skola efter sommaren. Wohoo. SEYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0