summer 2012



sommaren 2011 - will never forget. En månad i holland som var helt amaazing.

Pizzan var hur god som helst och jag har sedans dess chillat lite, suttit och lyssnat på min syrras tal, (läs: hon hotade mig att slå sönder mig annars. hahah), svurit åt min förbaskade hals som gör ont och längtat till sommaren! Alltså.. Jag har alltid varit en sån person som är typ.. "Åh, gött med sommarlov då" Men nu är jag sjukt taggad!! Typ.. " Sommaren 2012 ska äga fett osv " TAGGAR. Ska ha så himla kul har jag bestämt. Taggar mest nog att läsa alla hp böcker igen. Hehe. Kommer ihåg första gången jag läste första boken, dynga flera nätter i rad tills jag läste den allra sista. Gick verkligen och la mig 8-9 på morgonen varje dag. Ahh, så kul! Sen har jag andra saker planerat. Speechless!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0