the moon is the only light we'll see





jag för en liten stund sedan, så glaad. :)

Mådde bra redan igårnatt så det gällde bara att sätta på alarmet som vanligt och sedan gå upp imorse och dra till skolan! Hade faktiskt en väldigt bra skoldag. Är på toppenhumör! Härligt. Slutade lite över tre, men segade mig hemåt eftersom jag fotade så många fina blommor jag såg. Haha. Vissa blev jättefina. Åhh, summerfeelings. Kom iallafall hem för kanske en halvtimme sen men jag fortsatte då fota lite här hemma. Haha. Bytte precis om till lite softa kläder och jag ska nu be och sedan göra i ordning lite mellanmål. Kl 5 kör jag stenhårt fysik plugg! Gör ditt bästa och ta sedan ett efterlängtat sommarlov är mitt motto nowdays. LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0