Tv tuesday nights





Lyckades plugga fysik tills åtta sen kollade jag på 90210 som slutade för en liten stund sedan och nyss började Desperate housewives! Ain't that awesome. Annars gick plugget bra. Var jättehungrig även fast jag åt mellanmål precis när jag började så åt musli och ett äpple 1,5 timme efteråt. Äter knappt något i skolan eftersom maten är så pass dålig.. nu är iallafall hungern borta! Hehe. Annars tror jag att fysik-provet är det sista provet vi har i nian så det enda jag tänker på är hur jag kommer känna mig när jag har gjort den! Lyckaa. Lärde mig iallfall en del under tiden jag studera. Feels good. Kommer iallafall imorgon efter skolan dra till bibblan. NU:DHW.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0