sepia sepia sepia


jag tidigare idag.

Redigerat bilder, gått runt i huset, läst min favoritsblogg gamla inlägg, gått runt i mitt rum och chillat, zappat mellan tv-kanlerna, fotat mycket och suttit här sammanfattar vad jag har gjort de tre senaste timmarna rätt så bra. SOFT. Hade imorse tänkt dra ner till gymmet och träna. Satte igår alarmet kl 8 och jag hör hur det skriker imorse. Vad gör jag? Trycker på okej-knappen så att den slutar skrika sen samtidigt som jag slänger den över mitt rum, sen går jag och lägger mig igen och vaknar inte upp förns några timmar senare. Haha.

Jag har ätit jättemycket skräpmat den här veckan att det är helt sinnesjukt. Haha, får ångest för jag käka jättemycket godis igår och förrigår. Så jag ska nu göra ett träningsschema. Fundera över vilka dagar som passar mig bäst att dra till gymmet sen ska jag skriva ner det osv. Det låter jättebra faktiskt! Kommer aldrig någonsin köra på någon diet här i livet så det skiter vi i. Istället ska jag framöver börja försöka äta nyttigare. Tycker fruktsallader är godare än godis så ska börja äta det på helger istället för annat onödig onyttigheter. Självklart ska jag käka vad jag vill när jag känner för det. Låter bra. Och innan jag slår J.K rowling med att skriva längre än alla harry potter böcker tillsamans så avslutar jag det långa inlägget nu. C'YA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0