breathing in snowflakes


Foto-jag. (känner att det har blivit massor med gamla bilder osv den senaste veckan/veckorna men har varit sjuk och så har det varit mycket i skolan osv. Förhoppningsvis blir det bättre bilder snart..

Det känns fortfarande lite overkligt att det redan är maj. Det har redan gått 5 månader av 2012! Helt sinnesjukt. Fem väldigt väldigt bra månader har det iallafall varit. Taggar som tusan till sommaren! 2012 is our year! Hellyes. Nu blir jag sådär hyped så ska sluta prata om det. Haha. Annars har jag inte gjort så mycket denna eftermiddag. Tvättat mina kläder, försökt städa mitt rum, hoppats att min förkylning ska gå över snart ochsåvidare. Har även fått världens jobbigaste träningsvärk i både armar, ben och mage. Känns rätt så bra ändå. Nåja. Ska titta färdigt på greys nu och sedan städa mitt rum. Peace,peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0