there are some things you just cant go back to


- fotades idag. Helt underbart väder -

Tränade stenhårt i gymmet i 80 minuter. Känns grymt. Ska börja träna som vanligt igen samt börja äta lite nyttigare. Haha, lär aldrig hända men jag ska försöka! Kom hem lite över sex och satt sedan bänkad framför gossip girl. Blev lite chokad över dagens avsnitt men det är ändå så sjukt bra. Precis som PLL så är det höjdpunkten på söndagar. Tog mig en dusch förut  och nu sitter jag här och funderar på om jag ska göra scones eller inte. Hmm. Hade iallafall senare tänkt göra om min design lite. Skaffade en testblogg tidigare idag så det blir nog jättebra. LATER

Kommentarer
Postat av: HANNA

aw, tack finis!!! vad glad jag blir! :) jättefin bild!

2012-05-08 @ 13:55:59
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0