are you happy now that you broke me down



- new in.. brillor jag köpte idag -


Mötte upp mina kompisar Ellinor och Siri vid stan lite efter fyra förut. Stack till naked juice bar och köpte en smoothie först, sen satte vi oss vid Espresso House och tog en fika. Snackade om allt möjligt och fasen vad jag skratta. Haha, det är verkligen helt omöjligt att inte skratta när man är omkring de tjejerna. Sen gick vi runt i affärer, kollade runt och skrattade lite till. Gick även in i gina tricot, dem har ju renoverat om hela stället och det är hur snyggt som helst! Cheers. Sen vid 6 blev vi så deprimerande av vädret så vi skildes åt. Dem tog bussen hem och jag cykla i det uberfina vädret. (Ironi..) Har inte gjort något förutom att ha kollat på tv sedans jag kom hem och nu sitter jag här och chillar lite. Hoppas på fint väder imorgon! Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0