zumba




jag idag. Jag är så glad nuförtiden att jag finner inga ord så jag ler bara. (En stor anledning till det är att jag äntligen har vita väggar i mitt rum. Älskar det.



Kom hem från gymmet 21:00 exakt. Lite awesome, sen tog jag mig en dusch på direkten och så bad jag precis kvällsbönen med mamma. Cheers. Var på zumba för första gången i mitt liv idag. Finner inga ord över hur kul det var! Och jag har nog aldrig svettats så mycket i mitt liv. Körde typ dans först, sen dansa vi med hantlar och sedan dansa vi och övade extra vi ben och lår . Åhh, vad det kändes när man tränade armarna. Det var nog det jobbigaste! Annars då var det sjukt kul, ska deifintivt göra det igen. Sitter i vardagsrummet nu och tar det lugnt. Flätade upp (heter det ens så) mina flätor förut och hoppades att mamma skulle fläta dem i kväll men hon ska strax sova så måste borsta det nu. Hon gick upp fem idag (!!) bara för att hon skulle cykla med lilsis till skolan. Jag hatar verkligen när mina föräldrar gör sånt som jag kan göra, hatar att se dem jobba typ. Haha. Tex nu, mamma tvättade lite disk och jag sa att jag kunde ta över men hon vägrade!! Åhh. Haha, hatar hatar hatar. Typ det värsta jag vet. Hahaha. SE'YA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0