facts about me


haha, två outfits bilder jag hittade från i höstas. Måste använda byxorna igen nu när det är fint väder.. :)

Jag lägger märke till allt. Verkligen allt. Kan verkligen se om någon varit i mitt rum eftersom just det pappret var inte där osv. Fått namnen psykopat och wierdo av min syster. cheers.
Vet vad jag vill jobba med i framtiden och jag gör verkligen allt för att lyckas.
Älskar min lillasyster obeskrivligt mycket. Haha, vad hon betyder.
Alltid när min syster är på besök i Lkpg och hon är i ett rum så knackar jag alltid tre gånger och säger "penny" emellanåt och jag går inte in förns hon säger kom in. Hahaha, big bang theory nörd.
Hatar uttrycket tänk på har just nu, för imorgon kanske det är borta. Tar aldrig någonsin någon eller något för givet. För imorgon kan det/den vara borta.
Onsdagar, är efter fredagar min favoritdag.
Kollar alltid bak i arkivet om jag tycker att jag har hittat en jättebra blogg. Så jag läser alla inlägg de senare åren. Haha.
Kan. inte. gå. någonstans utan. min. vaselinbruk. Det går verkligen inte. Haha, har den alltid med mig.
Kan verkligen inte sitta med benen i kors, eller jag kan det naturligtvis men kan bara inte göra det. Aldrig aldrig.
Har ärvt personligheten och humorn från pappa och på det sätt jag tänker av mamma. Haha.
Min mamma hade en gång handlat massa med mat och jag gick upp typ då. (det var sommar..) Var så himla lat att jag inte orkade laga eller ta fram något till frukost så stack till willys och köpte färdiglagda pannkakor och läsk. haha, fettovarning.
Om det är något jag funderar över eller tänker på så kan jag inte sluta tänka på det förns jag fått fram varför det är just så eller varför jag tänkte på det. Som tex nyss. Redigerade lite bilder på min syster och tyckte att dom blev bättre svart/vitt. Satt och fundera på varför sen kom jag fram till själva bildens resultat blev bättre och att bakgrunden var blå och det blev inte så fint med färgen osv. Haha, har i hela mitt liv varit en sån här person.
Hatar verkligen :P och :O - gubbarna. Haha, jag kan inte ta någon seriös när dem skriver så till mig. Just no.
Ibland när jag inte kommer på en viss mening eller ord på svenska så säger jag alltid det på engeliska. Händer ofta..
Hat/älskar ketchup. Haha. Ibland är det jättegott och ibland undrar jag varför jag ens tog det på maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0