little sister


jag för 10 dagar sen.. oseriös bild. Haha.

Har lyssnat på favoritmusik och sorterat alla mina bilder, gjort nya mappar osv. Nu blir det lite lättare när jag ska ladda in bilder i datorn. Annars då? imorgon hade jag tänkt fota massor massor. Har hittat så sjukt mycket inspiration. Skulle dock bli bättre om det var sommar... haha. Det var ett tag sen jag fotade for real så det ska bli fun. Nu har min lillasyster badat klart och sitter här med mig i mitt rum just nu. Vill umgås lite med henne så vi ska spela mario ett tag och bara chilla. Nu säger hon att hon ska fråga mig frågor om Harry potter för att se om jag kan. Haha, älskar henne. SO LONG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0