here we go again


jag tidigare i veckan.

Haha. Kanske för många ego-bilder på sistone? Det var ett tag sedan jag fotade. Hade tänkt göra det idag men hann inte för pg.a av plugg. Lite synd. Nåväl. Stack ner till gymmet vid fem och hann med en timmes spinningen. Första gången för mig. Kvinnan var iallafall rätt så bra och man blev jättepeppad av hennes musik. Haha, no words över hur varm och svettig jag var när det var över. Avslutade med att vara vid crosstainern en stund sen körde jag all in på styrka. Feels awesome! Har tagit en lång duch och nu ska jag sätta igång och städa mitt rum. Hann inte göra det förut, det blev för mycket plugg. Nåja, ska lyssna på jättebra musik samtidigt så det blir awesome. LATER

Kommentarer
Postat av: felicia

Jag vet tyvärr ingen bra sida där man kan kolla på serier online. Jag laddar alltid ner och gör det från torrentz.com, det är jättesmidigt och går fort! :) Där tror jag de har de flesta olika serier dessutom! Kram

2012-02-13 @ 16:29:33
URL: http://feliciastolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0