uno dos tres




- tre bilder jag tog förut -

Haft en rätt så bra skoldag idag :) Cyklade inte till skolan idag eftersom jag gick upp halv 8 när jag började vid 8 ungefär. (kollade på det sista av oscars som gick på tv inatt) Haha, fick följa med papi när han skjutsade lilsis. Men klagar inte ett dugg - inte helt fel att promenera hem till vädret det var idag. AMAZING. Hehe. Annars då. Har faktiskt rätt så mycket i skolan just nu. Relgionsprov nästa vecka och nationella i fysik om 2 veckor. Lets go. Nu kör jag ALL IN dessa 6 veckor sen blir det påsklov. Ska göra mitt allra bästa. Sounds good. Kom hem från skolan vid fyra och har inte gjort så mycket sedans dess. Hade tänkt byta om nu och sedan cykla ner till gymmet. Dem fixade ett gymkort till mig igår på mindre än en minut. Cheers! Jag tror jag kör bara styrka idag. We'll see. SO LONG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0