@tumblr


Blev lite chockad när min kompis sa att det fanns en bild på tumblr som jag var med i. Någon bild som hade något med one direction att göra. Jag möts av detta. Fortfarande lite chockad över att någon random tagit min bild - but im keeping it cool även fast det är mer än sju tusen notes. Och det är typ folk som har gillat bilden eller kommenterat, och så är det även folk som har rebloggat. Jäklar. Och bilden lades upp igår. Haha. Hur ska man reagera? Skaffade iallafall det nyss lite spontant. @ffardus. Kommer säkert bli beronde av det som twitter, hehe. Siri, tumblr nörden herself håller på och lär mig reglerna. Haha, den tjejen alltså. SO LONG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0