oh happy days


har varit på GRYMT humör den här veckan, glad hela tiden.. kanske för att


- mamma kommer hem på fredag efter att ha varit i andra sidan jordklotet de 3 senaste veckorna
- pluggade en timme matte förut, och det gick grymt
- One thing, one directions musikvideo kommer ut på fredag
- när jag var i bibblan i måndags för att beställa en bok som jag velat ha jättelänge sa dom att jag redan hade beställt den, så nu har jag den här hemma
- mitt rum är städat
- zayn fyller år imorgon
- jag har världens most awesome kompisar
- såg ett bra avsnitt av greys idag
- livet leker
- mina två systar kommer från London inatt.. förmodligen med något till mig.. hehe.
- är allmänt glad
- Mean girls går på Tv just nu, (haha) YES.
- det är snart helg
- jag har världens bästa spellista på spotify
- jag har sovmorgon imorgon
- x-factor komme
- jag är taggad inför ett bra år


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0