but you will never break me



halsduk som jag stickade förra året, haha 

Hade hur många planer som helst idag. Bl.a att börja med lite biologi plugg men det har ännu inte blivit av eftersom min syster hade laptopen i flera timmar efter jag kom från mosken. [Vilket var vid tre tiden ungefär] Så jag bestämde mig för att städa mitt rum. Blir så irriterad på mig själv över att jag stökar ner det hela tiden. Nu är det iallafall jättefint. Har lagt in en stor matta som mamma köpte för ett tag sen till min syster, men hon ville inte ha den. Så nu är den min. Score! Ska kolla på ett avsnitt av PB sen ska jag sova. Har bestämt att jag ska upp tidigt imorgon, ska ta vara på varenda minut. Ciaoo.


Kommentarer
Postat av: Amanda Matanovic ☆

Svar: Det är bara bra med mig :)

Vad ska du göra idag?

2012-01-15 @ 09:11:08
URL: http://ammm.blogg.se/
Postat av: anno

Tack!

2012-01-15 @ 11:29:42
URL: http://whentstarsgblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0