birthdaykid

Jag och världens bästa lillasyster.
 
Idag är det sannerligen inte en vanlig dag utan det är min lillasysters födelsedag! Trodde hon var född 22 juli så fick en chock då mamma gav henne presenter imorse. Haha. Därav all fetto-mat/fika vi åt i eftermiddags. Kutade till affären för att köpa gott. Umgåtts mycket med henne idag alltså. Dock så har hon haft jätteont i ögonen och sitt ben. Stackarn. Hon ska få min storslagna present från England. Tänkte att landet är lite mer coolare och har mer unikare saker än Sverige kanske.. Så hon får inte min present om ett tag. Nåväl.. Grattis till världens bästa lillasyster och syster någonsin. 8 år har hon idag levt och kommer nog inte glömma dagen hon föddes. Hon betyder mycket, hon. Även fast hon ibland är väldigt jobbig att man hotar henne med att Voldermort kommer vilja ha henne till den onda sidan... Haha. Grattis grattis lilla, fina, roliga, charmiga, söta unge. SÅ MYCKET KÄRLEK. Folk har ibland frågat mig om jag är hennes mamma när jag hämtat henne från dagis eller när vi är i stan eller nått. Haha, sjukt men sant. Tar det dock som en komplimag. Världens finaste. Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0