första dagen på sommarlovet

jag och syster igår. :)

Första dagen på sommarlovet och jag är lite sjuk. Inget stort, det är bara mina jobbiga allergier som är igång. Det går nog över snart! Nåja. Blogg.se har skaffat en helt ny design som jag just nu inte fattar någoting av. Medans jag skriver detta inlägg så kommer det fram hela tiden en ruta som det står "sparat" på. Haha, liksom va. (Nu kom den igen..) Jag tror nog jag fattar den snart. Det var ju så med twitter, de skaffade en ny design förra hösten som jag inte förstod. Men nu, så är jag så van vid den nya att jag knappt kommer ihåg den förra. Hehe. Föresten, 4-0 till Spanien igår på matchen. helt sinnesjukt. Applåderar till Torres. Gjorde även en ny design igårkväll som jag tänkt sätta in.. Nu. Later!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0