now its working


- jag för en liten stund sedan :) -
Datorn har vägrat att fungera hela förmiddagen och eftermiddagen, sen för en liten stund blev den normal igen. Tackar gud för det. Haha. Har annars inte gjort något denna veckans sista dag. Gjort några ärenden till mamma och zappat mellan tv-kanlerna. Jag kunde ha gått till gymmet men mina några av mina träningskläder är smutsiga (får hoppas jag hinner tvätta senare) och så måste jag faktsikt ta tag i mitt rum som kommer ta några timmar. Har inte varit på gymmet på ett tag pga att jag verkligen pluggat varenda dag sedans tisdagen förra veckan. Haft såå mycket. Men nu är allt över, och jag det glädjer mig att jag kommer kunna träna när jag vill efter skolan och dra på roliga pass! Åhh, vad kul. Jag börjar imorgon! Annars då. Datorn började somsagt fungera för en stund sen så jag sitter och sysselsätter mig med att läsa några bra bloggar och titta på fina bilder. LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0