its back





Några bilder från förut.. älskar att vädret är tillbaks.

Kom hem för ett litet tag sedan. Var ute ett tag i det fina vädret! Fotade, satt på en bänk och drack lite dricka, gick emellanåt och så njöt jag lite av solen. Härligt härligt. Brukar vanligtvis inte gilla att dra på promenader, men detta var så himla soft att jag defintivt ska göra det om. Där jag gick var det knappt någon människa och det var allmänt härligt. Det är precis såhär väder det ska vara! Iallafall. Chillade med mamma och lillasyter sedans jag kom hem och just nu sitter jag här (obviously..) och funderar på att kolla på en film som min syrra lånade från min bror för ett tag sedan. Har velat se den ett tag nu, så tror nog jag sätter på den snart. Verkar vara väldigt bra film och Will smith är en av huvudpersonerna! Han är ju bara för grym. Ska först göra mig en kopp te. SE'YA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0