lunes lunes lunes


ph:random by me

Måndag idag igen då. Klagar inte. Fyra veckor kvar och sedan är det lov! Hehe, gäller att vara postiv. Hade iallafall en rätt så bra skoldag. Cyklade ner till stan snabbt efter skolan. Byxorna jag hade tänkt köpa kostar nu 300 spänn istället för 200 som dem kostade i helgen. Kan ju köpa dem men då kommer jag bara ha 70 spänn kvar av mina pengar. Njaa, fårse hur det blir med det. Kom hem vid fem och jag hade nu tänkt ta fram fysikboken och börja läsa. Tydligen är provet på det på onsdag. Lite panik eftersom jag trodde det var på torsdag. Nåja, inget jag kan göra åt saken. Hur grymt är vädret idag föresten? Cheeers cheers cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0